Friday 7 February 2014

VITAMIN E SHAKLEE : BUAT SAYA YAKIN PADA DIRI

OH VITAMIN E SHAKLEE..
 
Macam mane berkenalan ngan vitamin E ek?

 Kalau nak tau, sumber vitamin e ni selalunya dr kekacang, minyak sayuran, sayuran hijau dan bijirin.


Saya mula amik vit e pas habis pantang.cz tengok muke macam kusam je.
saya pun amik la dalam 3 bulan macam tu..sekali, bile balik kg, mak mertua tegur
'eh munie,makin putih lening mok tengok'-org ganu ni..=)
 
bukan  mak mertua je..adik ipar n adik bradik sendiri pun tegur bende yang same.
Serius tak TIPUUUUU...heheh
 
Pastu baru la saya membelek diri depan cermin..eheh..betolla..ayat ni macam perasan je..hehhe..tapi sungguh.tak tipu..belek muke..yer la..tak kusam da.cz sya ni jenis tak make up..g keja sekadar pakai lipstik aje..nak natural kononnye la..heheh.Bile amik pic sekarang,baru la suke nak tengok..selalu berseri2..kuikui.

Baru la berkeyakinan pada diri lebih dari sebelum ni kan.
 
Pastu belek2 selulit.kan baru beranak anak 2 ni selulit banyak la..nak2 pulak mase ngandung obes la pulak.kuikui..aik,mane selulit ku?
 
Langsung tak tipu.ini kisah saya yang betul betul betul..bukan 100% hilang.tapai sudah 70%.
Sangat2 gembira la cz saya memang percaya yang wat proses penyembuhan secara perlahan dan semulajadi ni memang amik mase.yang penting kene konsisten.
 
After that,my biubiu(hubby) plak request nak try...hikhik..nak ilangkan selulit jugak kateyer..saya jawab..mesti la boleh. cz vit ni sesuai untuk semua tau.
 
Vitamin E semua dah tau,mesti untuk kulit..tapi ramai yang tak tau
VITAMIN E ni juga dikenali sebagai 'VITAMIN CINTA' tau.
 
Dah name pun vitamin cinta,mesti lah boleh dimakan suami isteri.orang yang tak kawen macam mane?ngehngeh..boleh makan jugak,cz itu bukan lah fungsi utama Vitamin E shaklee ni..
  
Meh kite tengok dan baca aper kebaikan vitamin e shaklee kesayangan ramai ni :


janjivitamin.blogspot.com
munie : 0199460490



































 
 
 
PERBEZAAAN VITAMIN SHAKLEE
 
 
VITAMIN E SHAKLEE
VITAMIN E BIASA
·         Bersumberkan semulajadi
·         Vitamin sintetik
·         Pada label di botol terdapat label ‘d’ yang bermaksud ia adalah sumber asli
·         Pada label terdapat huruf ‘i’ yang bermaksud ia adalah dari sumber tiruan atau kimia
·         Mudah diserap oleh badan
·         Tidak dapat di serap oleh badan menyebabkan toksin dalam badan dalam jangka masa panjang


CARA MAKAN VITAMIN E SHAKLEE:
 
  • 1 biji sehari sebelum tidur>>>>>>senang kan?
             (Ada 120 biji. Jadi tahan 4 bulan)

HARGA
  • Retail -----> RM 149
  • Postage---->RM 6
  • TAWARAN SAYA<<<< less than RM140 termasuk postage
  • COD seluruh Kuantan
  • Cepat2 pm o wassup saya

  • Munie----> 0199460490
  • Pasti ngan harga kasih sayang...=)





0 comments:

Post a Comment