Friday 14 February 2014

ALFALFA + VITAMIN E : MEMBINA BADAN SIHAT MINDA CERDAS MUKA BERSERI

SET PENJAGAAN DALAMAN SHAKLEE

(VITAMIN E + ALFALFA)


Kelebihan dan Keberkesanan Vita-E dari Shaklee

janjivitamin.blogspot.com


1. Vitamin E membuatkan nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan.
 
 Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat juga selulit. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.

2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
 
Testimonial 1:Seorang ibu bila mengalami bengkak susu yang ketara, ibu akan mengambil dua biji vitamin E namun ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.
 

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan.
 
Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen.

4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar.
 
Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.

5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka.
 
 Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian puting. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu mengatasi dari kesakitan yang dilalui.

6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecth mark akan semakin pudar.

7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang parah, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

Fakta Nutrisi Vitamin E Shaklee

Kelebihan Vitamin E Shaklee kerana kandungan satu kapsul gel lembut membekalkan:
* 400 IU vitamin E dari sumber Alami,
* 10 mcg selenium sebagai pelengkap bagi menyempurnakan aktiviti vitamin E.

Vitamin E alami untuk kesihatan Jantung, Otak, Kolon, Prostat dan Sistem Imun
Vitamin E sejenis antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia mendukung kesihatan jantung, otak dan prostat di samping meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan keimunan.


  • ALFALFA

Khasiat Alfalfa boleh digunapakai untuk simptom berikut:

Bengkak, sakit sendi, arthritis, ulser, penyakit perut, masalah kolon, sakit ulu hati, hernia, sembab air, tiada selera makan, bengkak buku lali dan kaki, sinus, alahan, hayfever, gout, bau badan, kaki busuk, nafas berbau, serta tujuan detoksifikasi.

Alfalfa adalah semulajadi, antihistamin, diuretik, membantu penghadaman , kaya dengan serat dan klorofil, kaya dengan mineral, baik untuk pesakit kencing manis, merendahkan kolestrol, dan anti-tumor dan anti-bakteria.

AWASSSSSS!!!!
Tidak semua alfalfa adalah sama,alfalfa yang didapati di supermarket adalah alfalfa sprout (biji cambah). Alfalfa lain mungkin ditanam dengan kaedah yang tak mementingkan teknologi hijau. Alfalfa Shaklee diperbuat dari daun alfalfa bermutu tinggi yang ditanam di California, USA – ditanam tanpa pertisid, racun kulat, bacteriosides, hormon sintetik dan bahan kimia.



CARA MAKAN
  • ALFALFA    - SELEPAS MAKAN TENGAH HARI    -3 BIJI
                                - SELEPAS MAKAN MALAM                -3 BIJI

(BOLEH DIAMBIL MENGIKUT KESESUAIAN.MAKSIMUM 10 BJ SEHARI)

  • VIT E            - SEBELUM TIDUR                                 - 1BIJI

PERINGATAN PENTINGGG!!!
 
ALFALFA TIDAK BOLEH DI MAKAN BERSAMA-SAMA VITAMIN E.INI KERANA ALFALFA AKAN MENGGANGGU PENYERAPAN VIT E DALAM TUBUH KITA JIKA DIAMBIL BERSAMA.
 
SAYA TELAH MERASAI KEHEBATANNYA....SELAMAT MENCUBA
 
HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN KHIDMAT NASIHAT PERCUMA DAN MENDAPATKAN PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA PASTINYE KASIH SAYANG
 
 
MUNIE-0199460490
 
 
 

0 comments:

Post a Comment